Monday, February 2, 2009

Pandan Coco-Nut Jelly



Salam 2009.....

Hari ini saya nak perkenalkan dengan produk makanan HALAL lagi suci utk selera bloggers semua. Namanya TYZET Jeli Kelapa Pandan. Buat masa ni, pasaran utk area Seremban hanya terdapat di area Seremban 2. Restoran Anjung Selera di Oakland Industrial Park adalah salah satu port jualan selepas warung apam balik dekat dgn rumah saya di Taman Bukit Chedang.

Mula-mula buat bisnes ni sekadar sambilan sahaja memandangkan saya memang suka makan jeli ni. Selain penghilang dahaga, ianya juga boleh menyejukkan badan. Sesiapa yang nak order utk jamuan kawin, majlis harijadi, doa selamat, tahlil dan sebagainya bolehlah buat tempahan di talian berikut:-

1.Zairy 012-9022538
2.Zetty 012-9527672

Ada dua jenis packaging utk pilihan anda semua. Yang besar hanya RM 1.00/pc dan yang kecil RM0.50/pc. Untuk tempahan yang banyak, sudah tentu harganya boleh dirunding. Jika ingin membuat tempahan, sila kemukakan pesanan 2-3 hari awal sebelum tarikh majlis dan mengambilnya di rumah saya. Pembayaran boleh dibuat melalui Maybank2u secara online payment.
Diharap bloggers2 di Seremban bolehlah mewarwarkan produk HALAL ini selain membantu usahawan kecil seperti saya ini.

No comments:

Post a Comment